پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
انعقاد اولین قرارداد نظارت در حوزه بازرگانی خارجی

انعقاد اولین قرارداد نظارت در حوزه بازرگانی خارجی

- 1402/09/08

اولین قرارداد نظارت در حوزه بازرگانی خارجی بین پارک علم و فناوری خراسان، کارگزاران حوزه صادرات و شرکت‌های فناور در جهت کمک به حل مشکلات شرکت‌های فناور پارک در جهت تسهیل امور بازرگانی خارجی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اولین قرارداد نظارت در حوزه بازرگانی خارجی بین پارک علم و فناوری خراسان، کارگزاران حوزه صادرات و شرکت‌های فناور  در جهت کمک به حل مشکلات شرکت‌های فناور پارک در جهت تسهیل امور بازرگانی خارجی انجام شد.

حامد شجاع سنگچولی گفت: در این قرارداد که با هدف تسهیل در واردات تجهیزات مورد نیاز یکی از شرکت‌های فناور منعقد گردیده است، مقرر شد کارگزار حوزه بین‌الملل پارک با نظارت پارک علم و فناوری این فرایند را عملیاتی کند.

با توجه به نقش پارک های علم و فناوری در شبکه‌سازی موثر بین شرکت‌های فناور و کارگزاران ، امید می رود تعاملات شرکت‌های فناور در حوزه بازرگانی خارجی شتاب بیشتری بگیرد.

شجاع سنگچولی همچنین اضافه کرد: مشارکت پارک در تعاملات حوزه بازرگانی خارجی شرکت‌های فناور، فرصت مناسبی ایجاد می کند تا پارک‌ها بتوانند درآمدهای اختصاصی خود را افزایش دهند که این امر منجر به کاهش وابستگی به منابع بودجه‌ای دولتی خواهد شد.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی